Συχνές Ερωτήσεις

  • Πως κάνω την παραγγελία μου;

Οι παραγγελίες γίνονται μόνο online (μέσω του PaxxiShop). Επιλέγεις το προϊόν που θέλεις, το προσθέτεις στο καλάθι σου και προχωράς στην ολοκλήρωση της παραγγελίας όπου θα σου ζητηθεί να αναγράψεις τα στοιχεία αποστολής και να επιλέξεις τρόπο πληρωμής.

  • Πως μπορώ να πληρώνω;

Πληρωμές μπορούν να γίνουν με τους παρακάτω τρόπους:

  • Με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα (VISA, MASTERCARD, MAESTRO, AMERICAN EXPRESS).
  • Με αντικαταβολή, μόνο για αποστολές εντός Ελλάδας. Πληρώστε κατά την παράδοση της παραγγελίας σας. Η αντικαταβολή παρέχεται με επιπλέον χρέωση +2 ευρώ από το τελικό ποσό της παραγγελίας σας  και ισχύει για ποσά μέχρι 200 Ευρώ. Για παραγγελίες  αξίας άνω των 200 Ευρώ απαιτείται προκαταβολή 30% σε λογαριασμό Τράπεζας που θα σας υποδείξουμε μετά από συνεννόηση. Περισσότερες πληροφορίες θα βρείς ΕΔΩ.
  • Πόσο κοστίζει η αποστολή;

Αναλυτικές πληροφορίες σχετικά με το κόστος αποστολής μπορείς να δεις ΕΔΩ.

  • Σε ποιες χώρες αποστέλλετε τα προϊόντα σας;
  • Οι αποστολές των προϊόντων γίνονται σε όλη την Ελλάδα.
  • Στην Κύπρο μπορούν να αποσταλούν ΜΟΝΟ βιβλία.
  • Σε όλες τις υπόλοιπες χώρες μπορούν να αποσταλούν ΜΟΝΟ βιβλία με ένα  βιβλίο ανά παραγγελία.
  • Για παραγγελίες από χώρες εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης ενδέχεται να υπάρξουν επιπλέον φόροι, δασμοί, κατά την παραλαβή του βιβλίου. Ο εκτελωνισμός γίνεται στη χώρα προορισμού με ευθύνη του παραλήπτη, σύμφωνα πάντα με τους κανονισμούς και τις διατάξεις που διέπουν την τελωνειακή αρχή της χώρας. Στην περίπτωση επιβολής οποιονδήποτε δασμών ή τελών, αυτοί καταβάλλονται από τον παραλήπτη στη χώρα προορισμού.
  • ΠΡΟΣΟΧΗ: Το paxxishop.gr  δεν φέρει καμμία ευθύνη για τη διαδικασία και το πιθανό κόστος εκτελωνισμού των παραγγελιών που αποστέλλονται στο εξωτερικό, καθώς και για οποιεσδήποτε καθυστερήσεις λόγω εκτελωνισμού!
  • Σε πόσες μέρες θα έρθει η παραγγελία μου;

Μπορείς να διαβάσεις αναλυτικά ΕΔΩ.

  • Μπορώ να παρακολουθώ την πορεία της αποστολής της παραγγελίας μου;

Φυσικά, με την ολοκλήρωση της παραγγελίας θα λάβεις email με τα στοιχεία αυτής και στη συνέχεια όταν επεξεργαστεί από εμάς θα λάβεις τον αριθμό αποστολής ώστε να μπορείς να βλέπεις κάθε στιγμή την πορεία της.

  • Μπορώ να ακυρώσω παραγγελία μου;

Σε περίπτωση που επιθυμείς να ακυρώσεις την παραγγελία σου μπορείς να το κάνεις στέλνοντας email στο infoshop@paxxi.gr εντός μιας ώρας από την παραγγελία αναγράφοντας σαν θέμα “ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ”  και τον αριθμό της παραγγελίας σου.

  • Πως μπορώ να ενημερώνομαι για τις προσφορές και τα νέα προϊόντα;

Για να μαθαίνεις όλες τις προσφορές και τα νέα προϊόντα κάνε εγγραφή στο Newsletter του PaxxiShop.

  • Μπορώ να επικοινωνήσω απευθείας μαζί σας;

Φυσικά, μπορείς οποιαδήποτε στιγμή να μας στείλεις email στο infoshop@paxxi.gr ή να επικοινωνήσεις τηλεφωνικά με το PaxxiShop Δευτέρα-Παρασκευή 11:00-13:00 για να σου λύσουμε οποιαδήποτε απορία.

  • Μπορώ να επιστρέψω αν κάποιο προϊόν που παραλάβω έχει κάποιο ελάττωμα;

Μπορείς να δεις αναλυτικά ΕΔΩ.

  • Μπορώ να παραγγείλω μέσω τηλεφώνου;

Δεν είναι διαθέσιμη ακόμα η δυνατότητα της τηλεφωνικής παραγγελίας. Ελπίζουμε σύντομα να είναι.

  • Θέλω να επιστρέψω την παραγγελία μου, τι πρέπει να κάνω; ή Πως μπορώ να κάνω επιστροφή;

Δες αναλυτικά ΕΔΩ.

  • Προϊόντα που έχουν εξαντληθεί, θα είναι ξανά διαθέσιμα;

Μπορείς να μας στείλεις email στο infoshop@paxxi.gr  με τον κωδικό του προϊόντος που σε ενδιαφέρει για να σε ενημερώσουμε σχετικά.

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για καλύτερη εμπειρία πλοήγησης. Με τη χρήση του αποδέχεστε τη χρήση των cookies.

Pre-loader