Συχνές Ερωτήσεις

  • Πως κάνω την παραγγελία μου;
  • Οι παραγγελίες γίνονται μόνο online (μέσω του PaxxiShop). Επιλέγεις το προϊόν που θέλεις, το προσθέτεις στο καλάθι σου και προχωράς στην ολοκλήρωση της παραγγελίας όπου θα σου ζητηθεί να αναγράψεις τα στοιχεία αποστολής και να επιλέξεις τρόπο πληρωμής.

  • Πως μπορώ να πληρώνω;
  • Πληρωμές μπορούν να γίνονται με τους παρακάτω τρόπους:

    • Με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα (VISA, MASTERCARD, MAESTRO, AMERICAN EXPRESS).
    • Με αντικαταβολή, σε όλη την Ελλάδα χωρίς επιπλέον χρέωση.

    Περισσότερες πληροφορίες θα βρείς ΕΔΩ.

  • Πόσο κοστίζει η αποστολή;
  • Αναλυτικές πληροφορίες σχετικά με το κόστος αποστολής μπορείς να δεις ΕΔΩ.

  • Σε ποιες χώρες αποστέλλετε τα προϊόντα σας;
  • Προς το παρόν αποστολές γίνονται σε όλη την Ελλάδα και την Κύπρο.

  • Σε πόσες μέρες θα έρθει η παραγγελία μου;
  • Μπορείς να διαβάσεις αναλυτικά ΕΔΩ.

  • Μπορώ να παρακολουθώ την πορεία της αποστολής της παραγγελίας μου;
  • Φυσικά, με την ολοκλήρωση της παραγγελίας θα λάβεις email με τα στοιχεία αυτής και στη συνέχεια όταν επεξεργαστεί από εμάς θα λάβεις τον αριθμό αποστολής ώστε να μπορείς να βλέπεις κάθε στιγμή την πορεία της.

  • Μπορώ να ακυρώσω παραγγελία μου;
  • Σε περίπτωση που επιθυμείς να ακυρώσεις την παραγγελία σου μπορείς να το κάνεις στέλνοντας email στο infoshop@paxxi.gr εντός μιας ώρας από την παραγγελία αναγράφοντας σαν θέμα “ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ”  και τον αριθμό της παραγγελίας σου.

  • Πως μπορώ να ενημερώνομαι για τις προσφορές και τα νέα προϊόντα;
  • Για να μαθαίνεις όλες τις προσφορές και τα νέα προϊόντα κάνε εγγραφή στο Newsletter του PaxxiShop.

  • Μπορώ να επικοινωνήσω απευθείας μαζί σας;
  • Φυσικά, μπορείς οποιαδήποτε στιγμή να μας στείλεις email στο infoshop@paxxi.gr ή να επικοινωνήσεις τηλεφωνικά με το PaxxiShop Δευτέρα-Παρασκευή 11:00-13:00 για να σου λύσουμε οποιαδήποτε απορία.

  • Μπορώ να επιστρέψω αν κάποιο προϊόν που παραλάβω έχει κάποιο ελάττωμα;
  • Μπορείς να δεις αναλυτικά ΕΔΩ.

  • Μπορώ να παραγγείλω μέσω τηλεφώνου;
  • Δεν είναι διαθέσιμη ακόμα η δυνατότητα της τηλεφωνικής παραγγελίας. Ελπίζουμε σύντομα να είναι.

  • Θέλω να επιστρέψω την παραγγελία μου, τι πρέπει να κάνω; ή Πως μπορώ να κάνω επιστροφή;
  • Δες αναλυτικά ΕΔΩ.

  • Προϊόντα που έχουν εξαντληθεί, θα είναι ξανά διαθέσιμα;
  • Μπορείς να μας στείλεις email στο infoshop@paxxi.gr  με τον κωδικό του προϊόντος που σε ενδιαφέρει για να σε ενημερώσουμε σχετικά.

    Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για καλύτερη εμπειρία πλοήγησης. Με τη χρήση του αποδέχεστε τη χρήση των cookies.

    Pre-loader